aniza & zamir

Daisypath Anniversary tickers

Monday, February 15, 2010

Kembali lagi ...


dalam kelas dr beh...

ASSALAMUALAIKUM..

Lamanya rasanya tak "mengupdate" blog ni.

Selamat kembali ke dunia blog untuk kali ke berapa tak tahu. Ingin benar mengaktifkan diri untuk blog ini. Namun banyak sangat kekangan demi kekangan untuk berbuat demikian.

Alhamdulillah diizinkannya untuk kali ini, saya menulis dalam keadaan agak tenang. Walaupun tanggunjwab sebagai seorang pelajar masih lagi berat terasa dengan assignments dan preparation for presentations, namun sekembalinya saya di kampung halaman, saya rasa lebih tenang dan lebih bernyawa kembali.

Bercakap tentang presentation, saya rasa role play adalah benda yang paling sangat2 menyakitkan kepala untuk saya fikir dan prepare untuk role play. Nasib dah lepas, rasa bebanan tu sangat terasa. Banyak kena prepare.

Bukan senang nak jadi reporter. Nak kejar orang mintak opinion. Bukan senang nak edit movie maker. Bukan senang nak ambik video dengan kualiti yang bagus. Bukan senang nak interview..
MASA, tenaga, perah otak..semua kena..Kalau masa je diluangkan, tapi otak malas nak perah, tak boleh gak..Semuanya saling bergantung..Seperti organ dalam tubuh badan kita. Saling memerlukan antara satu sama lain.

Wah..saya dah masuk bab biologi plak.


No comments:

Post a Comment