aniza & zamir

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, July 7, 2009

Happy day





Walaupun name tag tu hilang semalam, saya tetap ceria hari ini.

Pertamanya, saya sangat berpuas hati mengajar hari ini. Nampak students ceria dan bagi feedback yang baik. Semuanya kerana saya sangat bersedia untuk mengajar subtopik utk hari ini. Hampir seminggu saya buat research utk subtopik ini, kerana ianya saling berkait dengan subtopik kimia yang lain. Jadinya, saya bertambah keyakinan bila mengajar didepan pelajar-pelajar saya. Sehinggakan salah seorang dari pelajar saya cakap"

" Teacher sangat confident mengajar hari ini" sambil dia senyum lebar ..

Terima Kasih..=)

Keduanya, selepas saya mengajar, my beloved mummy telefon. Wah...dengar suara ibu, lagi2la berbunga-bunga hati saya ini. Suara inilah yang membuatkan saya selalu rindu hendak balik.

Ketiganya..byk la ..semua yang mendorong kearah kebahgiaan saya hari ini..

No comments:

Post a Comment