aniza & zamir

Daisypath Anniversary tickers

Friday, July 3, 2009

Saya tak senang hati



Ya Allah , hambaMu sangat tak senang hati buat masa sekarang ini. Degupan jantung kuat berdegup, tak best perasaan ini. Rasa serba tak kena. Mudah-mudahan semuanya ok nanti.

Apa kena dengan handbag di atas?

Tu gambar hiasan sahaja. Sejak berpraktikal ni, mula mengidam handbag yang cantik2.

Tak mampu untuk menulis panjang lagi. Sedih.Sejak akhir-akhir ini menulis kat blog etahpape, tak patut betul.

Apa yang boleh saya sumbangkan kepada anda, wahai pembaca?

Hmmm, baru-baru saya suruh students saya tulis tenteng first impression dia tentang saya.

Kata mereka ;

" Teacher macam garang, tapi bila dah start introduce urself dah nampak friendly . Suka bercerita."

"Teacher Niza, kadang2 suara niza tak clear" (Rasanya suara saya dah cukup kuat)

"Muka Teacher mcm artis anak wayang dayana la..saya suka." (siapa artis tu, saya tak kenal la)

hmmm, mcm2 lagi. nak tergelak pun ada bila baca.

......
Walaupun tempat berpraktikal saya boleh dikatakan best, tapi saya masih lagi terfikir utk cepat masa berlalu =(

No comments:

Post a Comment