aniza & zamir

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, May 16, 2010

Akhirnya masa itu TIBA

Masa itu sudah tiba.

Masa dimana saya sudah berjaya menghabiskan 4 tahun saya di alam Universiti sebagai pelajar education in chemistry (2006-2010).

UiTM dihati..

Sudah pun pulang ke kampung saya. Dan kini, saya berkira-kira untuk merancang masa yang saya ada ini dengan baik. Semoga apa yang saya rancang ini, di permudahkan.


Dengan ini juga, blog ini bakal aktif kembali.

Maaf kerana sem terakhir saya di UiTM , saya tidak dapat mefokuskan diri saya untuk menulis di blog. Saya sukar untuk mencari idea. Mungkin time management saya lemah dan masih perlu diperbaiki lagi.


Akhir sekali, sempena hari ini iaitu Hari Guru , 16 mei ..saya ingin mengucapkan selamat Hari Guru utk semua guru-guru ...tanpa mengira warna kulit, atau bangsa..hehe..

No comments:

Post a Comment