aniza & zamir

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, May 22, 2010

Ketenangan yang merubah segalanya

Saya terbaca saya shout kawan saya kat facebook.

Dia tulis macam ni

"tak tenang hati"

Kat bawah tu, banyak la komen macam-macam. Saya tak berminat untuk menceritakan apa komen-komen dari shout itu mahupun mengulas satu persatu komen-komen itu.

Namun saya lebih berminat untuk mencari dan meneliti apa yang perlu dibuat untuk mendapatkan ketenangan itu.

Saya bukanlah ustazah mahupun daie yang hebat yang gah mengeluarkan dalil mahupun hadith sahih. Tapi saya hanya hamba biasa.. YES...manusia "bese-bese je " =)

Masa saya sibuk menghabiskan sisa-sisa saya di UiTM. Macam-macam pengalaman yang mampu menjadikan saya lebih baik. Ya menjadi lebih. Kerana tidak semua perkara buruk yang berlaku sepanjang perjalanan itu menyebabkan saya menjadi lebih teruk, tapi sebaliknya.

Banyak benda yang saya hairan dan terfikir. Tak kesudahan saya rasa, kalau saya pendam sorang2.

Namun alhamdulillah.. I have some true friends...that can be a place for me to share about my feelings towards "something"..

..........................................................

Mcmane sy nak sambung ni...kenapa susah sangat nak mengarang ni..please idea2..

Dah seminggu balik, nak mengarang bukan main susah lagi. Mengarang terabur..

cepat sibukkan diri anda..sebelum diri anda makan anda...

SIAPA-SIAPA YANG mahu memberi nasihat atau tunjuk ajar untuk mengisi masa lapang saya sebagai penggangur yang diluluskan SIRIM..sila komen di bawah ini,




No comments:

Post a Comment