aniza & zamir

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, April 4, 2009

Bukan mudah untuk menerima

Tak tahu apa kena mengena topik yang di atas, saya dengan senang hatinya menulis di blog ini.Berhabuk sangat sudah blog ini, tak tahu bilakah masa agaknya untuk mula kembali dengan pnuh semangat untuk perisian blog ini.

Dengan berlambak-lambak assignment yang memerlukan kudrat tulang 5 kerat ini menyiapkan, saya tak dapat fokus untuk menulis di sini.

Mungkin itu bukan masalah utamanya, time management adalah segalanya. Apa nak jadi post kali ini, agak bercampur-campur masa saya guna. Banyak sangat benda nak cerita. Pengalaman di teluk segadas, Pulau Pangkor terutamanya, namun apa kan daya, melihat saja laptop ini, hanya mengingatkan sya untuk menyiapkan assignment secepat yang mungkin dan byk juga menghabiskan masa dengan menerobong facebook and fs yang smkin lama smkin rasa jemu melihat laman web tu.

Semoga kembalinya saya untuk menulis nanti, saya beristiqamah melakukanya walaupun sedikit penkongsian.

Berkenaan dengan topik di atas, di anatara faktor2 nya kerana sudah ramai kawan seangkatan saya mula sudah menyertai kelab tunang orang n isteri tak lama lagi..

Dah besar kan, dah sampai jodoh , silakan kawan2, sy tumpang gembira....

No comments:

Post a Comment