aniza & zamir

Daisypath Anniversary tickers

Monday, April 13, 2009

Mengetag...

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang



anda ditag!..

iNGAT APa lah tadi yang nak IHKI nak ana tgok kat blog dia..rupanya ngetag,,.Ni kali pertama kut kne, sebab selama ni saya rasa sgt keseorangan di dunia blog ni. Tak de org peduli saya..huwaa.

1. Anda rasa anda hot?

Kadang2 jer, selebihnya selalu x hot. especially kalau tgah bersungguh nak bercerita..kaki dan tangan yang sdang hot pun jadi sejuk mcm ais..nak buat mcm mane ..dah jenis macam tu..

2. upload gambar kegemaran anda?





3.kenapa anda suka gambar ini?

Saya suka gambar ni sebab ..sebenarnya sya pun tak thu..jatuh cinta kat gambar ni dari dulu, puas saya cari knape saya suka sgt..hmm maybe..oneday kita akan tua jugak dan cara orang tu duduk mengingatkan kepada saya agar selalu merenung sekejap apa yang telah berlaku dalam kehidupan kita...sabar ye niza...

4.bila kali terakhir makan pizza?
lupe daa..seingat sya lah..saya makan dengan my roomate dekat SACC mall..mase tu first time try mkn spageti kat pizza..

5.lagu terakhir yang anda dengar?
tak tipu...lagu yang terakhir saya dengar takdir cinta by rossa.. sehari dua ni layan lagu jiwang sikit..especially lagu nursyahdah by faest...nak reduce tesion bcoz exam juz around de corner..ye ke?
6.apa yang anda buat selain menyelesaikan tag ini?
dengar lagu..yang sy baru download dari tenet..lupe tajuk..tapi best la..lagu nasheed dr indon kut..
7.selain name sendiri,anda suke dipanggil dgn nama apa?
sucimurni or aliya insyirah..tapi habuk pun x de org panggil sy macam tuu...

8.tag lagi 6 org?

tak ada kawan yang saya nak tag..

tak famous..isolated agaknya...sape2 yang baca this post..anggaplah anda yang kena tag ye..



9.siapa no.1 pada anda?
none..no satu dlam hati saya adalah..puan hasnah mamat


10.org no.3 ada hubungan dgn sesiapa?
none
11.kata sesuatu mengenai org no.5?
none...teettt
12.bagaimana pula org no.4?
none..
13.pesanan kpd no.6?
none...



sakit leher menaip utk menjawab soalan2 exam yang power ni..power ker?

hmm..agak la..

semoga yang membaca post saya ini diberikan hidayat utk memahami kata2 yang saya taipkan..

ameen...

2 comments:

  1. teringat pula satu hadis.Diriwayatkan daripada Umar bin al-Khattab r.a bahawa beliau telah berkata kepada Rasulullah s.a.w: “Wahai Rasulullah! Engkau lebih aku cintai daripada segala sesuatu melainkan nyawa yang ada di dalam diriku. Lalu Rasulullah s.a.w berkata:” Tidak sempurna iman seseorang sehinggalah aku lebih dicintai daripada dirinya sendiri. Umar pun berkata:” Demi Tuhan yang telah menurunkan al-Kitab kepada engkau, sesungguhnya engkau lebih aku kasihi daripada diri aku. Baginda berkata kepada Umar:”Sekarang iman engkau telah sempurna wahai Umar!”

    ReplyDelete
  2. terima kasih dengan peringatan ..shukron..

    ReplyDelete