aniza & zamir

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, April 17, 2010

Sebelum saya lupa


ini dia, warga ed23ou8a yang dikasihi semasa program ke sekolah seksyen 24/2...


Terima Kasih Kak ria, kerana telah menukar wajah blog ini.

Saya namakan blog ini bukan hanya kata-kata indah dan semalam kawan saya iaitu a.k.a coursemate saya dengan rela hati, telah totally membuat pekerjaan menukarkan wallpaper blog saya.

Seriusly, saya tak pandai nak tukar wallpaper ni jadi mcm bentuk asal yang ada link2 kesayangan saya.

Bagi saya, kalau cantik, tapi dari segi interaktifnya kurang, ianya tak best.(ayat keling apa yang saya sedang guna ini)

Dulu pernah saya buat, malangnya semua link2 saya, hilang. Sedih. Dan last2 saya tukar balik ke rupa asalnya yang " natural beauty"

Blog kesayangan ku yang hari ni sudah berubah wajah...

Diharapkan, penulisan saya disini pun dengan nafas baru. Walaupun ianya kadang-kadang banyak berupakan luahan hati saya. Namun saya selalu kawal emosi saya disini. BAGI saya , blog saya bukan tempat meluahkan segalanya.


Ok..thanx again..sabturiah a.k.a kak ryea....





No comments:

Post a Comment