aniza & zamir

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, June 28, 2009

hard to say..


berkejaran nak pergi perhimpunan harian..saya suka hari jumaat=)


Sepanjang minggu yang sangat mencabar ini, saya lalui dengan bermacam2 ragam

This is called life.

Life is so fragile.

Are you ready to take any challenges?..tiba soalan ni kerapkali menjengah dikepala saya. Memang banyak lagi kena lalui sepanjang hidup praktikal bukan sahaja berkaitan dengan praktikal tp juga life as a student.

Ya Allah, kadang-kadang saya rasa macam tak mampu lagi nak lalui semua ini.

Bila bangun pagi, saya kuatkan semangat saya bangun awal2 ini kerana saya benar2 hendak berkongsi ilmu saya ini dengan pelajar2 saya yang memerlukan apa yang saya ada ini untuk menjadi manusia berfikir padaMu.

Hampir tiap2 hari saya tidur dalam kereta kawan saya, rasa bersalah itu ada. Namun , apa boleh buat, badan dan mata saya tak dapat menahan rasa mengantuk dan keletihan itu.

Saya juga minta maaf pada kawan saya yang drive kereta , saya kesian padanya yang memandu seorang diri, saya ada lesen terasa useless tiba2, kerana langsung tak dapat membantunya.

Sepanjang minggu ini, kredit prepaid saya cepat je kering. Saya mendapat kekuatan bila menelefon dan mendengar suara emak tersayang. (Manja la plak)

Tak kisah la apa org nak kata, tapi suara emak je yang boleh ubat hati dan perasaan kacau bilau.

Hmm, apa kena post kali ni ni...tak kisah la..

Esok tak da kelas, semua handouts dan notes dan slides utk mengajar pun dah siap.Heheh..


No comments:

Post a Comment