aniza & zamir

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, June 11, 2009

Kemanisan itu milikku jua akhirnya




Tak terkata

Sungguh bersyukur kepadaMu

HanyaMu tahu perasaanku dikala ini

Anugerah ini adalah anugerah yang ku tunggu selama ni

Bukanku tak bersyukur selama ini

Namun hari ini

Segala usaha dan doa dimakbulkan

Allahuakbar...

Petang tadi , say dikhabarkan berita keputusan peperiksaan sudah keluar. Dengan pantas saya buka laptop dan check result saya, namun system down kerana ramai sgt org yang surf mase tu kut nak thu result masing2.

Ok fine,

Kebetulan pula , housemata saya mengajak saya keluar untuk cari brg2 keperluan untuk mengajar nanti. So, saya ikut je la.

Tengah2 bersiap2, kawan saya call cakap dia dapat check result. Then , dia mintak say punya password and id number untuk check result.

"Tahniah, ko DL sem ni..ko dapat tut tut.."

hehe

Alhamdulillah. Tak terkata masa tu. Terus teringat kat mak , wajah pertama terlintas kat kepala ni.

Terus call kat rumah tapi ayah yang angkat.

Tak sabar punya pasal, saya ceritakan segalanya kat ayah selepas tu baru cakap dengan mak cayang.

" sampai ketor2 suara kakak ni " luah mak dlm loghat terengganu yang tahu tahap ke " excited" tan saya.

Alhamdulillah, kejayaan ini dikongsi jua dgn kwn2 yang lain yang dpt keputusan yang bagus2 jugak.




Mungkin orang lain yang dah biasa dapat tinggi2, tak macam feeling saya sekarang.
Macam tak percaya ada jugak. Sebab selalunya apa yang saya nak,selalu tak dapat. Allah tahu yang mana terbaik untuk saya.

Mungkin saya senang untuk hanyut jika diuji dengan kejayaan berterusan..

Allahuakbar!




No comments:

Post a Comment