aniza & zamir

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, October 14, 2009

Sucimurni family



ni wan saya berbaju hijau....


Saya tak de "ibu" tapi saya ada "mok".

Saya tak ada "ayah" tapi saya ada "wan"..

heheh...



ni anok2 murid saya





ni my great mok...mok dengan adik bongsu yang baru berumur 6 tahun..=)


"Mok, mok rasa kalau mok sakit mcm tok tu, kakak boleh jaga dop mok" saya saje menyakat mok..

mok senyum je...

Dalam hati Allah je tahu

p/s: saya tak berniat nak memanjangkan post...

2 comments:

  1. wan enti serupo muko imam kat surau sini.. :) kimsalm mok.. inshaAllah, smpai gak Ganu nanti.

    ReplyDelete
  2. yeke?..

    wan ana ni susah nak cari muke familiar dgn die..hehe..ade gak ea..

    inshaAllah , nti ana sampaikan..

    dtg la majlis kawin nanti..huhu..mcm ana plak nak kawin..

    ReplyDelete