aniza & zamir

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, August 11, 2009

Bangkit semangat!



Sudah hampir seminggu di rumah~ teratak sinar air mata =D

Oleh itu, diumumkan, sudah habis sudah cuti yang diberikan sekolah kepada semua warga skolah saya kerana tahap kesihatan pelajar yang di tahap membimbangkan.

Malam yang indah ini, terasa begitu sedih untuk menunggu esok. Ini kerana esok saya kena pulang ke shah alam menaiki bas.

Wahai jiwa seorang anak adam, janganlah rasakan semua ini beban untuk kamu. Pabila kamu mengganggap ini semua beban, kamu akan lagi merasakan ini bebanan yang sangat berat. Jadikan ini sebagai satu benda yang mudah dan sesuatu yang menyeronokkan. Bagaimana?

Chaiyok!!!!


Niat boleh membantu untuk langkah berjalan dengan lebih ikhlas.

Memujuk hati sendiri, adalah benda yang saya buat untuk sehari suntuk hari ini. Tidak baik untuk kesihatan bukan, jika saya asyik mengatakan pulang ke shah alam suatu bebanan yang sangat membebankan.

Saya masih ada tanggunjawab yang belum selesai disana. Saya juga rindu pada amir syafiq, lukman hakeem, yaz atiqah, aina hazwani, nabilah qasdina, fahmi, kwarizme, huzairee, hamzah, alif mudtaza, amirun, aliah, syaheerah...he2, ramai sangat nak sebut semua student saya...secara jujurnya saya merindukan kamu 4 al-biruni students and 1 al-razi..

Kawan-kawan tak rindu ker?

Hmmm..tipula tak rindu nak jupa mereka. Semoga mereka semua bersabar dengan beberapa minggu lagi ini untuk habis praktikal. Saya tahu ada antara mereka yang sudah mula bertukar fikiran untuk tidak menjadi seorang guru selepas megetahui kerjaya sebenar seorang guru. Walaubagaimanapun, itu adalah hak mereka untuk memilih kerjaya mereka.

No comments:

Post a Comment