aniza & zamir

Daisypath Anniversary tickers

Friday, August 14, 2009

Terima Kasih Allah





Hari ini penuh dengan kegembiraan. Saya sangat gembira. Kegembiraan kurniaan Illahi.

Alhamdulillah.

Gambar di atas adalah hasil lukisan saya 2 tahun lebih , dimana saya first year di UiTM. Saya buat satu kad hari Ibu di salah satu booth di Sacc Mall, dimana booth itu diwujudkan sempena sambutan Hari Ibu.

Semasa mengorek2 gambar2 lama dalam external hard disk saya, saya jupe gambar ini.

Saya tersenyum.

Walaupun lukisan tak seberapa, tapi penuh bermakna!

Terima kasih mak melahirkan "kakak"....

Terima Kasih Allah kerana memberi kekuatan untuk ibu melahirkan saya, mendidik saya, menjaga saya dengan sempurna sekali.

HanyaMu, yang mampu membalas segala jasanya.

Ketika kegembiraan saya ini yang saya tak berapa tahu sangat apa punca kgembiraan ini, saya simpati dengan adik saya yang demam. Alhamdulillah dia bebas dr H1N1.

Semoga adik saya cepat sembuh. Kalau dia di rumah , tak da lah saya risau sangat. Tapi sekarang dia di Pulau Pinang melanjutkan pelajaran di sana.



Hafiz

Rindu hafiz!...

No comments:

Post a Comment