aniza & zamir

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, September 23, 2009

Berhenti berharap




Penat itu jawapan bagi keadaan tubuh sekarang.

Sedih, bila teringat apa yang terjadi hari ini.

Rindu, jawapan pada perasaan sekarang.

apa ni , macam-macam perasaan dan mood ni..

Hari ini, insan dirindui datang rumah namun saya yang takut kecewa ambik keputusan tak nak tunggu dia datang. Saya telah ikut kawan saya pergi majlis kawin abang kawan saya di rumah sebelah perempuan.



Namun, syukur adalah benda paling penting untuk mengubat hati yang tengah sedih keran a perbuatan sendiri yang tidak sabar menu nggu insan itu.

Suaranya pengubat kerinduan...

to kak mala:

w N..Sangat rindu kat kak mala. Rindu nak dengar kak mala nasihat, bercerita , kak mala gelak..
Namun, kita merancang Allah yang menentukannya. Bukan tak sabar nak menunggu kak mala, tapi w N, begitu takut pada kecewa bila kak mala tak datang hari ini..


to Hati yang lara;

Jangan bersedih lagi, takdir menentukan segalaNya..

Pasti ada hikmah untuk semua ini.

memories

Jalan-jalan itu adalah kenangan,
Pantai itu adalah kenangan,
Masjid itu adalah kenangan.

Jumaat adalah hari kita,
Semua kenangan takkan kembali,
Biarlah ianya berlalu.

Aku berHENTI BERHARAP...




Doaku


Ya Allah, permudahkan urusan seharian insan2 yang ku merindui ini dan jadikan pertemuan kami nanti hanya keranaMu =(

Ya Allah, jadikan rinduku ini pada insan2 yang kuteramat rindu itu adalah rindu keranaMu =(



No comments:

Post a Comment