aniza & zamir

Daisypath Anniversary tickers

Friday, September 25, 2009

Rindu

Esok mahu balik kampung, inshaAllah.

Nak balik kampung belah ayah. Walaupun tok dan tokki (atuk) saya sudah lama tiada, tapi kampung di sana kuat memanggil saya untuk pulang kesana.

rindu asyik bertandang sepanjang minggu ini. Rindu pada yang telah pergi selamanya.

Dulu, kalau time raya , tok besut (nenek) lah org yang paling banyak bagi duit.

Not rm 50 adalah nilai yang sangat tinggi ketika itu .

Tok...rindu kat tok..

Semua yang hidup pasti yang mati. Hanya doa yang mengiring mereka yang telah pergi.

Untuk kedua2 tokki(atuk), yang tak pernah saya bersua muka, saya tetap menyayanginya, dan asyik membayangkan muka tokki2 saya. Mak kata, tokki2 saya kurus je. Sorang putih dan muka macam abang ketiga dan sorang hitam manis. Mesti hesem macam cucu-cucunya=)

No comments:

Post a Comment