aniza & zamir

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, November 18, 2009

Allah jadikan kita bukan untuk main-main

Menunggu jurnal sedang di print.. Saya rasa nak menaip lagi..Yela tgh mood menaip datang, jangan di bazirkan...


Ok..

Tanggunjawab saya sekarang yang jelas dan terang adalah untuk menyiapkan tesis saya. Mesti siap kalau nak grad!.. Kalau tak, jangan harap nak konvo ye ...

Itu tanggunjawab sampingan sahaja.

Ada lebih besar dari itu. Apa dia?..

Tanggunjawab kita pada yang Esa, Ya yang Esa...OUR CREATOR... ALLAH S.W.T

Setakat solat 5 waktu cukupkah kita untuk melayakkan diri untuk masuk ke tempat diidamkan semua orang itu...SYURGA.

Setakat menulis blog..saya cintakan Allah.. InGATLAH ALLAH...saya rindu Allah..cukupkah itu/...CUKUPKAH?..

Ada jugak yang tulis cinta Allah ..tapi dengan tak semena2 entry selepas tu keluar gambar etahpape..maksudnya disini, tiba-tiba keluar gambar yang tak senonoh. Boleh fahamkan?...cintakah kita padaNya jika kita buat DIA munngkar?


Jangan sia-siakan waktu yang ada, sesungguhnya umur terus berlalu tanpa membawa bekal..

Ingat satu waktu kita akan dikumpulkan dengan membawa bergondong-gondong pahala dan dosa kita.

p/s: entry untuk mengertak diri sendiri..
.................................................................................................................


My beloved uncle and my sis....=)



Ayu dilahirkan pada 17 november 1991...


happy bewday my beloves sis..dah tua sudaaa...Semoga dirimu tabah melalui pejalanan kehidupan yang penuh ujian ini..Semoga Allah redha!...luv U..miss U...

No comments:

Post a Comment