aniza & zamir

Daisypath Anniversary tickers

Friday, November 20, 2009

Dalam kenangan

Abang Amri (abang no 3)...amri mcm anak org cina.




Abang Edi(abg no 2) dan Along (no 1)



Kali ini entri penuh kenangan.

Tapi saya tak dapat upload gambar saya masa kanak-kanak riang. Bak kata abang saya, bahaya letak gambar masa kecik. Nanti bakal suami tahu pulak rambut saya ni jenis macam mana. Bukan bakal suami je. Lelaki diluar sana pun boleh teka biler tgok gambar saya masa kecik.

So, tak apa lah. Just keep it! Simpan dalam laptop je la dengan album je.

Walaubagaimanapun ada satu gambar yang boleh dishare disini. Tapi dah besar sikit waktu ni.Dah sekolah...

Gambar kat atas-atas tu semua zaman-zaman tak masuk alam sekolah lagi.

AL maklum lah , masa kecik kurang bergambar. Tapi ..saya rasa gambar saya masa kecik lagi banyak dari abg2 saya. Hehe..Mungkin masa tu saya sorang je perempuan. Saya sorang je yang ada gambar dengan mak masa kecik, yang lain ada mesti bertiga..

Saya bertudung..yang lelaki mata sepet tu..abg saya..ni burfday anak jiran saya...



Jangan cemburu wahai abang-abang2 ku..


Ok..

Sekejap je masa berlalu. Pantas lagi mencemburui kita.

Semua abang-abang dah nak kawin. Tiba-tiba rasa sayu. Bukan tak nak dia kawin. hehe...

Semoga ukhwah kita adikberadik terus utuh sehingga ke syurga.

Andaikata antara kita ada yang buat salah, jangan lupa untuk saling mengingati..

No comments:

Post a Comment