aniza & zamir

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, December 10, 2009

Meneliti setiap satunya




Ustaz hasrizal jamil mengajak kita di internet supaya menghayati hadith "Barangsiapa yang beriman kepada Allah dan Hari Akhirat, berkatalah yang baik atau DIAM SAHAJA". Setiap huruf yang ditaip sama ada menjadi Pahala bekal ke Syurga, atau Dosa bara api di lubuk Neraka. Tiada yang pergi sebagai debu tanpa nilai...(ni shout ustaz hasrizal kat facebook)


Suka dengan shout ni. Bagus ustaz. Memang tepat pada waktu. Saya pula baru-baru ni lain plak kesnya, ada terima komen di facebook yang menghentam saya. Malas nak cerita. Mungkin pada dia, dia je lah betul. Atau mungkin silap saya tak menghuraikan maksud saya. Yela , tak kan nak tulis panjang2 kat facebook.

Saya mengambil keputusan utk tidak membalas dan delete terus shout saya itu.

Bukan mengalah KALAH. Tapi mengalah supaya tak PARAH.

No comments:

Post a Comment