aniza & zamir

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, December 26, 2009

Pesawat mainan yang hilang..




Saya rasa ini post kali terakir untuk tahun ini. Kalau ada pun maybe satu post lagi kut.

Pagi tadi, saya ada baca surat khabar pasal enjin pesawat negara kita hilang. Sebelum tu, saya dah tahu info tu. Tapi tak jelas sangat. Ianya membabitkan kos 50 juta. Mungkin anda dah semua tahu..kalau tak tahu lagi..anda boleh search kat google dengan menaip enjin pesawat pejuang boleh hilang.

Saya rasa sedih pulak jadi rakyat Malaysia ni.

Kenapa?

Sebab ada yang orang atas-atas dari kita yang senang nak cakap pemimpin kita la..yang tak "boleh diharap"

Bukan nak cakap pasal politik sangat.

Cuma rasa semua ni, patut dihebohkan. Malangnya..kat tv tak la bising-bising sangat. Biasalah..kalau isu kerajaan ni, memang selalu tak nak rakyat tahu.

Pelik tapi benar.

Enjin pesawat bukan seperti enjin pesawat mainan budak. Ni enjin pesawat PEJUANG..

Kalau enjin pesawat mainan budak, bolehlah letak dalam poket.

Kalau orang yang tak ada kuasa, mana mungkin enjin tu sudah terjual di Eropah.

Mesti ada DALANG YANG POWER!

Sebelum ni, saya rasa tak perlu saya cakap pasal isu semua ini disini. Tapi sekarang, saya rasa kalau benar dan ianya bermanfaat untuk orang lain tahu. TAK SALAH SAYA nak menulis disini.

Kat suratkhabar tu jugak, ulama pesan kat blogger. Kalau nak tulis sesuatu biarlah berhati-hati. Kadang-kadang blogger ni main hentam je..Tak tahu kesahihanya, tak ada bukti pastu mengata-ngata. Tak ke FITNAH namanya tu!...


.......................................................................................................................................................................



tidur...(gambar ni saya ceduk dari blog langitilahi.com)..hope dia tak kisah=)



No comments:

Post a Comment