aniza & zamir

Daisypath Anniversary tickers

Monday, December 14, 2009

POST KE 100: Special edition from sucimurni



"terima kasih kerana membaca blog yang serba kekurangan ini" =)


Alhamdulillah. Saya kira hari ini adalah yang terbaik untuk saya menulis kembali dengan nafas baru. Sebelum ni saya ada tulis nak bercuti 8 hari untuk segala kegiatan saya dengan internet.

Namun, saya kira tak perlu lama-lama sangat. Mungkin masa saya yang akan datang tak selapang hari ini. Oleh itu, saya mengambil keputusan untuk menulis kembali.

Seperti tajuk diatas, kali ini adalah entri ke 100 saya. Agak teruja nak menulis untuk entri ke 100.
Sangat berhati-hati pun ada. Perjalanan blog ini, inshaAllah saya akan tingkatkan dari semasa ke sema. Mungkin background blog ni perlu ditukar. Ada siapa-siapa yang nak offer diri tak , nak tolong tukarkan untuk saya?..hehe,

Saya bukan sahaja pentingkan CONTENT blog saya, namun saya kira sekarang adalah masa terbaik untuk menukar backgroud or wallpaper blog ni dan masukkan element-element yang lebih interaktif untuk saya dan pembaca. Wah, cam ramai sangat je yang baca blog kamu ye ?.hehe

Tak kisah ramai atau tidak yang membaca blog saya. Keikhlasan dan kesungguhan menulis dengan bertujuan agar sedikit pengkongsian ini dapat kita manfaatkan bersama.

Hmm apa lagi ya?

Saya tak cukup besar dan saya tak cukup kuat (pinjam ayat wonderpet kejap)... Saya perlukan orang sekeliling saya untuk sama-sama menjayakan blog ini. Jika ada sebarang idea mahupun teguran adalah digalakkan untuk menulis disini..post la kat chat box ker mahupun part comment dibawah ni. Kalau nak lebih privacy ..di email saya..

alieya123@yahoo.com


hah kenapa saya bercuti kononnya>?..saje je ...saya bukan bercuti pergi pulau pangkor jauh sekali pergi London ..

Saya kat rumah je. Cuma saya kurang sikit mengadap laptop. Saya lebih banyak berfikir, bermuhasabah, cuma menanam perasaan memaafkan orang lain dengan lebih cepat mahupun menanam sifat memberi dengan penuh keikhlasan.

Apa lagi ya?...

Saya nak dedikasikan sebuah sajak ni. Dah lama benar dalam hphone saya. Saya tulis dan simpan kat draft.. Saya dah lupa saya tulis bile dan kenapa.

Takdir akan berbicara, Bila sampai masanya, Usah risau, Wahai hati, Teguhkan hati, Untuk menghadapi apa jua keadaan, Yang mungkin menyebelahi kita, Yang mungkin tidak menyebelahi kita, Namun sedarilah, Itulah yang terbaik buat kamu...

sucimurni,
kuala terengganu,
terengganu malaysia..,
sucimurni.blogspot.com

dedicated for me especially...just enjoy it...boleh copy and paste..tapi jangan lupe letak name blog ni ye..heheh...


No comments:

Post a Comment